Ultralydklinikken

 


I desember var vi på 3D ultralyd, og det var en vill opplevelse. Helt fantastisk å se den lille gutten vår, legen mente han hadde masse hår. Syns det er så spesielt at slike ting er synlig, at det er mulig å se hvordan babyen blir seende ut lenge før han blir født.

Gledet meg veldig fra den dagen vi bestilte timen, og det svarte absolutt til forventningene. Hadde med meg min kjære, pappa og tante støysom.

Tror vi alle ble like overrasket over klinikken, legen og resultatene.

Jeg vil så absolutt varmt anbefale gravide å ta en tur dit, prisen var like under 1500,- så absolutt verdt det. Den opplevelsen ville jeg ikke vært foruten, ikke muligheten til å dele det med pappa og støysom heller.

Tror vi alle 4 var like fornøyde og overrasket etter timen.

Når timen var ferdig fikk jeg en mappe med 3D bilder. Lastet ned en app som inneholdt alt av videoer og bilder som ble tatt i løpet av undersøkelsen, utenom bildene jeg fikk i hånden.

Nå har jeg hatt veldig mye oppfølging i svangerskapet, fordi jeg begynte å gå til legen før jeg var satt opp til jordmor. Jeg har vært på en del ultralyder på KK, fordi jeg ikke har lagt på meg mer enn 10 kg. Dette har gjort at jordmor har vært litt bekymret for om han legger på seg slik han skal. Nå på slutten har de funnet ut at det er han som tar det meste av næring, så vekten min svinger opp og ned med ca 2 kg for hver kontroll. I tillegg er han litt utenfor kurven på vekt, så med han er alt i skjønneste orden.

Selv om jeg har hatt ekstra oppfølging så var turen på 3D klinikken absolutt verdt det, unik opplevelse og ren glede.

 


Nå holder jeg på å vaske klærne hans.
Siden det er så kort tid igjen, gleder jeg meg veldig over de små tingene.


Legge på plass klærne hans, finne fram alt jeg trenger i fødebagen og slike ting. Nå kan han komme når som helst, og vi har en så spennende tid i møte. Jeg gru gleder meg som sagt en smule til fødselen. Selv om det sies at jeg blir sett på som førstegangsfødende, satser jeg på at fødselen går like fint som da jeg fikk min datter for 19 år siden.

Så rart å tenke på at det er gått 19 år. 19 år som mamma, og straks begynner det hele fra start igjen. Gleder meg veldig til å se hvordan jenten min blir som storesøster.

Så har jeg et vakkert barnebarn som snart får en liten onkel.

Merkelig hvordan livet blir snudd opp ned på et øyeblikk, så skaper det likevel så enorm glede.

Nå e det filmtid og frukt med min kjære!;))

Ha en fin kveld folkens ♣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg