Tirsdag igjen!:)

 


God morgen!;)

De siste dagene har jeg hatt barnebarnet mitt, som betyr veldig lite bruk av Internett og telefon. Koser meg sånn med henne, at tiden går unna. Syns hun fortjener den oppmerksomheten, uten at jeg blir dratt mot noe som distraherer meg.

Hentet henne på torsdag og hadde henne til fredag, så fra lørdag til søndag. Tiden har gått i ett siden. Merker jeg ikke har samme energi nivået som vanlig, men så lenge hun koser seg er jeg fornøyd.

Tiden har som vanlig gått til tegning, kritt brettet hennes, baking og masse kos.

Hentet krabber på fredag, og det var himmelsk. Tenk at det eneste jeg har kick på i dette svangerskapet e krabber. Med min datter hadde jeg så mye syke cravings hele tiden, alt fra snop til nøtter osv. I dette har jeg dønn bare hatt lyst på krabbe fra første stund, noe som passer min kjære greit også siden han elsker det like mye som meg.

I går hadde jeg lovet mitt kjære å bli med til byen, fordi han hadde time til røntgen og CT. Angret litt når jeg våknet lenge før vekkerklokken, klokken halv 6.

Likevel så var det godt å få det gjort, føler han er syk konstant. Hoster ekstremt og blir ikke frisk. Han har fine dager, om man kan kalle det for fine… Så går det litt tid, like tett i brystet og hals. 3 legetimen før han ble satt opp på mer omfattende tester, så jeg er bare takknemlig for at de gjør noe mer for å finne ut hva som kan være galt.

Nå har jeg akkurat spist frokost, og skal straks gjøre meg klar til å henge litt med mamma i noen timer. Tenkte jeg skulle få i hus en ekstra dyne og pute til gutten vår, et sett til med sengetøy og litt små ting vi fortsatt mangler.

 

Ser ut som været i Bergen blir bra til en forandring, så dagen lover godt.

Så intenst lei av regn, snø og vind så dette var mer enn velkomment.

Ha en fin dag folkens!:))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg