Tid for Danmark

God morgen!

Nettopp våknet av regn som pisket mot soveromsvinduet. Deilig, men skulle ønske denne vinden ga seg snart. Vi bor i en fjellside og må sikre hagemøbler så snart vinden rekker en viss styrke, noe som har skjedd veldig ofte den siste tiden.

 

Helgen gikk unna i en fei.
Chanel har vært pjuskete i formen hele helgen, men glad jeg hadde henne fordi vi fikk kvalitetstid sammen uansett. 

I dag er det endelig avreise til Danmark, og jeg gleder meg veldig til tross for vær og vind.

Begynner å bli noen år siden jeg har vært der. Sist hadde vi et pr overnattinger i Ålborg på hotell. Den gangen ble jeg så sjøsyk at turen fram og tilbake utenom som landkrabbe, ble ganske kjip. 

Satser på bedre lykke denne gangen. Gleder meg til god mat, shopping, tid med foreldrene mine og min kjære.

Nå skal jeg lage frokost.
Vekke den deilige skapningen jeg er så heldig å kalle min. Pakke og komme meg i dusjen.

Ha en fin dag der ute!

Denne landkrabben skal ut på tur 😉

 

Vi skrives!:))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg