Tanker på kvisten

 

 


Jeg stusser litt på dette med bloggere som blir kjent etter et TV program. Jeg leser bloggen til mange av dem, og legger merke til at innholdet er veldig likt. Dette visste du ikke om meg, ukens sprs osv. Jeg syns det blir veldig ensformig og kjedelig i lengden.

Jeg skriver som oftest om det som faller meg inn, og syns derfor det e merkelig at deres innlegg er så like. Virker nesten som de leser hverandres blogger, og omformulerer litt på ordene for å skrive sitt eget innlegg.

Eller tar jeg helt feil her?

Jeg ønsker ikke å tråkke noen på tærne med dette, men en blogg er til for å lufte tankene så da gjør jeg det.

 

De siste dagene har jeg prøvd å finne ny kunst å ha på ene stueveggen. Jeg har ikke hengt opp noe fra gamle leiligheten, bortsett fra personlige bilder. Tenker det e kjekt at vi kan finne noe vi begge digger, så blir det vårt. Sett en del på en ny kunstner i Bergen som er ganske rå, men så e AFK, Joy, Martin soleklare favoritter.

Har dere interesse for gatekunst så hjelp meg gjerne?

Nå skal jeg komme meg avgårde på kaffe date med en venninne. Prøver å styre unna kaffe men å komme seg ut å finne på noe, nyte livet er jeg med på hver dag hele uken. Syns høsten er så vanvittig vakker, kunne gått ute i timesvis!

Ha en fin dag folkens!;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg