Startet helgen på landet

 

I går sto en aldri så liten roadtrip på planen. Jeg gledet meg fra øyeblikket jeg våknet i sengen, og formiddagen vår ble så fin!

Catch up med en venninne, bilkjøring og den råe moren hennes (min fine reserve mamma) = meget perfekt start på dagen og helgen ♥

 

Ingenting slår det fine været vi har hatt i Bergen i det siste, så helgen startet helt magisk ♣♣♣


Var borte i noen gode timer.
Alltid kos å ta en kopp kaffe, en matbit og snakke om hverdagen og livet.
Generelt gir det meg så masse å gjøre ting spontant, og spesielt når det er noe som ikke skjer så ofte på planen.

For en fin plass, langt ute på landet. Jeg kan forstå at å bo slik, gir en indre ro i kroppen og sjelen. Nært havet, natur i alle retninger og stillhet. Jeg kunne fint bodd slikt hun gjør, men måtte hatt mulighet til å komme meg fra A-B uten å være avhengig av noen.

En pensjonist tilværelse der hadde vært drømmen, så jeg forstår godt hvorfor hun har bosatt seg der. Gleder meg allerede til neste gang vi skal dit, å se hvor vakkert det må være på sommeren på den idylliske plassen.

9 dager til termin og jeg gleder meg sånn til å se sønnen min, få tilbake kroppen min og nyte tiden framover. Jeg føler egentlig at å gå gravid i denne perioden av året, er veldig ok.

Ingen hetetokter fordi det er midt på sommeren, eller noe kaos forbundet med årstid overhodet. Han får tid å venne seg til en hverdag utenfor magen, jeg får hentet meg inn igjen, så er det jammen brått sommer.

Ååå som jeg gleder meg til sommer..

Grillings på altanen, turer på stranden.
Masse deilig sol og digge temperaturer
⭐️

På torsdag var jeg litt med Chanel etter bhg. Hun spør og graver om magen, babyen. At hun er så engasjert er så søtt 🤍

Hun hadde blitt en perfekt storesøster, men enn så lenge så har hun straks en onkel hun kan dulle, kose og etterhvert leke med.

I dag har jeg ikke noe spesielt på agendaen, men deilig det er helg!;)))

Ha en fin lørdag der ute ♠

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg