Sol i Bergen

 


De siste 2 ukene har jeg hatt en irriterende smerte i skulderen, på høyre side. I natt har det vært så intenst at jeg ikke har fått sove mer enn en time av gangen. Så jeg sto opp i 06.30 tiden, da orket jeg ikke å ligge å vri meg mer.
Det kjennes ut som smerten sitter i selve skulder benet og ut mot bladet, ømt å ekkelt å komme borti. Forstår ikke helt hva som er skjedd, bortsett fra at det muligens e en belastningsskade fra jobb.

På denne tiden av året setter jeg så stor pris på sol, og den vår feelingen det gir. Vår og sommer er like rundt hjørnet, og det e så himmelsk å tenke over.

Vært på helsestasjonen med barnebarnet mitt, det gikk strålende. Flinke lille jenten min er perfekt i utvikling og språk. Det gleder mormor ❤️ mitt enormt og se hvordan hun utvikler seg.

 

Etter det kjørte vi til bhg, så var det min legetime som sto for tur. Jeg visste noe var galt med skulderen min, men ikke at hele skulderbladet mitt er betent i både festet og muskulatur. Jammen ikke rart det har vært vondt. Ettersom at jeg er gravid er det ikke noe jeg kan gjøre med det nå, men må si jeg gleder meg til behandling når det er mulig.

 

Glad jeg har så høy smerteterskel at jeg ikke går rundt å klager over ditt og datt til tide og utide.

 


Enkelte mennesker er så negative, at livet deres blir levd i fortid. Der man lever av gamle minner, kropp og sinn! Uff jeg blir stresset på deres vegne. Livet er ment til å leves, ikke stå fast i samme spor som de levde i for 10 år siden. Sinnstemning og alt annet blir satt på vent, mens dager og år går sin vante gang. Negative, destruktive mennesker er dønn det verste jeg vet. Slike mennesker drar deg med ned i negativiteten deres, slik at man blir sliten av å omgås dem for lenge av gangen! For en hverdag og ensomhet hverdagen må gi når man lever livet på den måten.

 

Jeg er akkurat kommet hjem, rett innom og snu i døren. Skal gå meg en tur til sjøen, siden været er så perfekt i dag. Elsker roen sjø gir meg, ingenting slår hav og natur på dager som dette!:))

Nyt dagen, lev i nuet og kvitt deg med negativitet. Livet er for kort til å sette hverdagen på vent ♠

Tenk alt man går glipp av når man sitter fast i en negativ spiral, uten mål for framtiden!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg