Roadtrip

 

 


I dag våknet jeg før kl 06, så da var det bare å stå opp. Vilt at en graviditet skal ha så mye innvirkning på nattesøvn. Når jeg våkner er jeg uthvilt av en eller annen merkelig grunn. Jeg kan sove alt fra 4-6 timer.

 

 

Vi reiste til Frekhaug en tur, og for en vakker plass. Nå er det ikke første gang jeg er der, men syns likevel den plassen er fantastisk hver eneste gang. Mer og mer for hver gang jeg er der. Vet ikke om jeg kunne bodd der, men å kunne dratt dit i ny og ne- Ja takk!

 

Været jeg våknet til i dag var langt fra dårlig, små drypp av nedbør og glimt av sol. Elsker å kjøre langt, denne helgen kunne ikke hatt en bedre start!;) Er nettopp kommet hjem, og gleder meg til middag. Min datter skal på Halloween party, jeg skal på jobb. Grei fordeling om det skulle skje noe når hun fester, alltid like bekymret selv om hun myndig!:)

I går fikk hun sertifikatet, og jeg kunne ikke vært mer stolt. Hun klarer virkelig det hun setter som mål den jenten. Med barnebarnet mitt på 2, full skolegang og alt annet i hverdagen er hun rett og slett rå!

Ønsker dere en fin helg!

Drikk med måte, pass på hverandre og nyt livets små gleder 😉

Im out!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg