Nyttårs ørnen

Vi booket suite på byparken tidlig i november. Ettersom ar de bestemte seg for å holde stengt, ble vi flyttet til ørnen. Kan ikke akkurat si jeg ble lei meg for den overraskelsen.

Den presidential suite’n der må være det villeste jeg har sett.


Så gjennomført, rått og stilrent.

Vi sjekket inn på ettermiddagen.
Bestilte oss noe mat, og fikk så oppsig på det rommet. 2 etg med ren luksus, til under halvparten av hva summen rommet der egentlig ligger på.

Gjorde oss klar, nøt livet og utsikten en stund før vi ble en god gjeng 🙂


31 desember innebærer normalt jobb for meg, men for en lykke å ha fri til en forandring. Selv om jeg er i permisjon, og ikke kunne feste hadde jeg en veldig bra start på det nye året…

Folk kom og gikk utover kvelden, og det ble en knall feiring. Null drama, og styr. Helt perfekt med andre ord ❤️

Meg og Olai’en gikk til vågen for å se på fyrverkeriet kl 00. Resten av gjengen ble igjen på hotellet. Gikk innom jobb og ønsket mitt datter godt nyttår, og et pr kollega 😉

O’en tok seg en øl, jeg traff et pr stamgjester og gikk tilbake etter 1 times tid.

Alt i alt hadde jeg en perfekt nyttårsfeiring, med min kjære!:))

Vi bestilte sen utsjekk, og sjekket ut kl 14. Det fristet litt mer enn å stresse ut fra rommet kl 12. Gikk å spiste frokost, og var hjemme i 15 tiden.

Slitsomt å være på topp med denne magen, men kvelden ville jeg ikke vært foruten.

Vi chillet bare hjemme resten av dagen.Tok bort julepynt, og fikk fram hverdagen igjen. Så super koselig å pynte til jul, men som oftest er jeg så happy når det skal vekk igjen også. 

Tenk det er 1 nytt år, med blanke ark, muligheter og alt som følger med. Jeg har allerede årets gave i magen, og har det bedre enn jeg noen gang har hatt det !:))

Godt nyttår det ute i den store verden.
Måtte  2020 bringe med seg lykke, kjærlighet og masse glede.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg