Ny uke


Tirsdag allerede. 

Helgen fløy avgårde med Chanel.

Har hatt henne siden fredag etter barnehagen, og vi har kost oss masse som alltid. Været i Bergen har vært insane utenom på fredag, da var vi kun ute en liten tur fordi hun var sliten etter en lang dag. Fikk tid til slush og en liten vandring så var fornøyde begge to 🙂

Jeg elsker å ha henne, vi finner på mye rart vi to. Ettersom at tiden min med henne er dyrebar, pleier jeg ikke å bruke telefonen noe særlig. Syns det e deilig å ha tlf fri for begges del, fordi hun fortjener det og jeg trenger en timeout innimellom.

Vi har tegnet masse, laget vafler til lunch, hatt spa og sett på Maja.

Hun har digget den serien fra første gang vi så på det for over 1 år siden. Syns det er så søtt at hun nå lever seg sånn inn i serien at hun ler, viser følelser og koser seg så masse.

 

Hun elsker virkelig spa datene våre, spretter opp og løper ut på badet når jeg spør om hun er klar. 

Denne helgen valgte hun rødt på tærne, og brunt med glitter på hendene. Hun sitter så spent og fornøyd å følger med til alt er tørt, så herlig! Gleder meg til vi kan ha skikkelige jente kvelder, med ansiktsmasker, hårkurer og fotbad. Inntil videre er hun strålende fornøyd med neglelakk ☺️


Tenk at gullet mitt snart er 3 år. Forstår virkelig ikke hvor tiden blir av, så gjennom gamle bilder og hun var jo «nettopp» baby og bitteliten. 
Hun er blitt så flink og snakke også, så her går samtalene hele dagen. Hun spør og funderer på livet, og minner meg veldig om Malin når hun var liten til tider.

Helgen har vært strålende og uken har kommet godt i gang. Prøve å holde meg noe lunde opptatt, så de neste ukene går fort. Samtidig tenker jeg over at kroppen er tung, og energinivået mitt daller nedover 😂

Nyt livet folkens, det kommer ikke i reprise!:)

XXX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg