Når livet går sin gang

 


Gått så lang tid uten at jeg har blogget at jeg ikke helt vet hvordan jeg starter opp igjen!:) Å skrive har alltid vært en greie for meg, og noe av det som gjør livet lettere i en hektisk hverdag. Den siste tiden har det skjedd så mye, at tiden ikke har strekt til. Jeg tror jeg mistet meg selv litt oppi alt flytte kaoset, rutiner og interesser ble satt til sides.

Jeg elsker kreativitet og merker at dit må jeg tilbake, å kunne gjøre små ting for trivsel i eget selskap.

Min nye leilighet har et hobbyrom, og jeg gleder meg sånn til å få det opp å gå! Tenker vin og et par venninner på besøk gjør vinter kveldene framover fine!:) Vi kan ha «verksted» og være kreative sammen. Vinen er ikke aktuell for min del enda, men kosen ved å være sammen holder lenge for meg.

Her om dagen fant jeg ut at jeg måtte vandre litt i sentrum, få med meg ny kunst og nyte livet sine mange gleder.


Jeg kom ikke halveis siden det er kommet så mye nytt. Kunst gjør noe uforklarlig med humøret, dagen og generelt meg. Å se ny gatekunst gir meg ubeskrivelig mye lykke. Vennene mine syns jeg er merkelig som stopper midt i trafikken for å få med meg et bilde, eller at jeg går til en plass jeg vet noe nytt er kommet på plass. Godt vi ikke er like tenker jeg, men samtidig skulle jeg ønske jeg delte kunst interessen min med flere.

Jobben på Vault har gitt meg så mye å være takknemlig for, ettersom at det var det virkelig ble vekket til livet. Se hvordan en artist jobber og kommer fram til hvordan noe på gaten skal framstilles, er så fascinerende. Jeg blir oppslukt, og glemmer «livet» litt og den følelsen er så digg!

 

I dag har vi vært med søsteren og mannen til min kjære, og foreldrene hans. Var ute å spiste middag og vandret litt rundt. Var en tur i Nordnesparken og koste oss skikkelig. Været var så sinnsykt vilt når vi kom til byn, men det ble opplett å ganske så bra. Kjekt å vise de litt rundt, ettersom at mannen hennes er fra USA. Fascinerende hvor mye turister setter pris på Norge, ser de minste detaljer og virkelig nyter hva Norge har å by på. Og Bergen er ingen unntak, for en vakker by.

Perfekt dag! 

kunst, trim, herlig selskap og opplevelser.

Godt å være i gang med bloggen igjen, så får jeg se om jeg så smått får klamret meg tilbake med tiden.

Ha en flott uke folkens!

Vi skrives! 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg