Mix av siste tiden

De siste 2 ukene +- har gått unna i en fei. Tiden går vel ikke fort men har holdt meg opptatt. Selv om jeg ikke har samme energi nivået enda, føler jeg ikke for å sitte stille de siste ukene før gutten vår kommer!:)

 

På onsdag var jeg på lunch med en venninne, vi dro til Creperia. Jeg angret bittert på at jeg ikke har prøvd å spise der for lenge siden. Ettersom at jeg er gravid og elsker dessert mer enn livet til tider, var det et enkelt valg å velge noe søtt fra menyen.

Den opplevelsen var himmelsk… Det må nesten prøves, for det e vanskelig å beskrive hvor usedvanlig digg det var.

 

Siden Lyuba er sjeldent i Bergen, syns jeg det er så kjekt å henge med henne. Timene flyr unna, og jeg gleder meg alltid til neste gang. Etter creperia gikk vi en tur på Jacks, drakk kaffe og skravlet litt.

Hun møtte en kompis av meg den dagen vi var på julebord, noe jeg syns er så kjekt. Jeg gleder meg til dobbel dater, vin og kos når jeg er ved veis ende av svangerskapet og babyen vår endelig er her.

På fredag var vi på kino og så Bad boys, hadde hørt en del negativt om den filmen på forhånd som overhodet ikke stemte.
Jeg syns filmen var bra, mye action og en grei avslutning på gutta krutt sine stunt. Absolutt å anbefale om du har sett 1 og 2 selvsagt. Jeg tror kanskje de negative kommentarene om filmen på forhånd, kommer av at man ikke husker handlingen fra de 2 første filmene.

Jeg har sett de så mange ganger at jeg nesten kan de utenatt 🤩

På lørdag var vi invitert med ut for å høre dj Ole Brumm. Jeg har sinnsykt mye minner fra ungdomstiden med den mannen, så hadde innmari lyst å være med. Jeg er så nært termin at det ville vært uansvarlig å gå ut i en evig folkemengde, med denne magen.

Ble med på forspill og hadde det veldig kjekt, også glad jeg ikke valgte å gå ut. Ble sittende igjen med Vibeke når de andre dro, vi så en film og hadde en relativ rolig deilig lørdag.

 

Jeg var vel hjemme i 00 tiden, da var jeg så sliten at jeg dusjet og stupte rett i seng.

I går var vi en tur i byn, hadde et pr ærend og fikk samtidig med meg de nye kunstverkene ved rådhuset.


 



Tror ikke noe gjør humøret mitt bedre enn gatekunst, for en lykke!;))

Nå skal jeg spise dessert, se en ny serie på Netflix og nyte kvelden 🤩

Ha en fin kveld folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg