Kvalitetstid, helg og kos

 


Tiden går så fort føler jeg. Alle snakker om at tiden går sent på slutten av et svangerskap, her føler jeg tiden flyr avgårde i et forrykende tempo. Ikke at det gjør noe, kommer bare nærmere fødselen til gutten vår
💙

I dag har jeg bursdag, og gleder meg til late dager på hotell med min kjære. Har ikke noe spesielle planer, bortsett fra et lite besøk før vi drar senere. Pga Black Friday fikk vi begge netter for prisen av et døgn, da e det kjekt å booke hotell. Noen goder må slike dager ha…

Vært mye opplever, og reising på oss de siste 2 månedene. Jeg nyter det til det fulle. Vi får tilbragt masse tid sammen alene, og tiden går fortere til sønnen vår er en del av hverdagen.

Vi får pleiet forholdet og forberedt oss på en hverdag der vi brått er 3.

Oj så jeg gleder meg 🤩

Hadde Chanel fra i går, så nå som hun er i bhg tenkte jeg å legge meg litt. Er så redd migrenen min kommer snikende tilbake når jeg sover på dagen, men har ikke så mye valg.

Føler jeg må sove når jeg kan, for jeg er våken så mange ganger i løpet av natten. Magen er tung, blæren på spreng og det gjør nettene litt stykkevis og delt.

Var så deilig med litt mormor og Chanel tid. Hadde ikke sett henne siden lille julaften, siden vi reiste til Riga. Det er så kos å ha kvalitetstid med hun lille musen. Vi koser oss alltid sammen. I går hadde vi spa, baking, og aktiviteter på planen og det ble helt perfekt.

I kveld skal vi møte et vennepar, og det gleder jeg meg til. Så har jeg et pr løse avtaler i løpet av helgen. Elsker når ting blir gjort på sparket, som oftest da kveldene har best utfall.

Ha en fin dag!:))

Xxx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg