Joy

 


Dagen ble så mye bedre enn jeg forventet i går. Kaffe daten ble erstattet med en tur til sjøen. Elsker lukten ved havet, stillheten og alt det vakre av natur. Andre snakker om at fjellet gir dem energi og ro, for min del er det sjøen som gir meg ro i sjelen. Vi ble sittende en god stund. Det var egentlig vindstille og lite regn, men ble fort surt pga vinden som har vært i Bergen de siste dagene.

Vi dro derfor innover til byn for å se utstillingen til Joy, og jammen svarte ikke den til forventningene.

Så rått at det var hans første utstilling i et galleri.

Gategalleriet var blitt så amazing, well done Christer!:))

Etter vi kom fra byn spiste vi lunch, så dro jeg hjem for å ha Chanel noen timer. Lille diamanten til mormor!:)

Regnet bøttet ned resten av ettermiddagen og kvelden, jeg liker hvordan vær og vind pisker på rutene. Så er det så koselig å tenne lys og kose seg inne på denne tiden. Været i Bergen gir en heftig høst, men ute er det så vakkert til tross for vær og vind. Gleder meg til å se om vi får en skikkelig vinter i år…

 

Håper dere hadde en fin kveld. Livet har ingen garanti og kommer ikke i reprise!:))

Vi skrives!

Natta ….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg