Hotell-kos-bursdag-julestemning

I dag begynte dagen perfekt med 5 timer landevei kjøring! Så deilig å kjøre langt, høre på musikk og nyte den vakre naturen vi har.

 

Tilbake i sentrum sjekket jeg inn på hotell, tok en lang dusj og ventet på skatten min.

Han ville ikke ha gave, men det lurte jeg med meg i weekend bagen. Han har siklet etter den nye valentino parfymen så den gaven var lett. Han ble så glad, han som i utganspunktet ikke ville ha noe, ble positivt overrasket.

Vi hadde ikke bestemt oss for hva dagen skulle brukes til, bortsett fra hotell og kos.

Tok en spontan middag på jobben min, som ble kjempe koselig.

Litt rart fortsatt å være der uten at jeg skal jobbe, men grei erfaring å være der som gjest.


Spilte noen runder biljard etter maten, og ble knust som vanlig. Alltid foreslår jeg biljard, selv om jeg vet jeg ikke har sjansen til å vinne. Ble mye latter pga magen min, er ikke lett å spille når den går i veien
🤣

Trasket litt rundt i byen og shoppet julegaver. Føler vi ikke kommer i mål, uansett hvor mange vi får unna gjort. En ting er sikkert, det skal bli deilig å ikke løpe rundt rett før julaften å finne gaver.

Jeg er alltid så sent ute hvert år, nå ligger jeg langt foran skjema.


På kvelden trakket vi litt rundt i byen, så fint med julelysene som er på plass og den fine jule stemningen som allerede er kommet.

Gleder meg vilt til julemarkedet til helgen, så fin og koselig tradisjon å vandre litt rundt på markedet og få unna gaver.

Vi gikk en tur på chill out, og tok kvelden i 01 tiden. Perfekt avslutning på en fin feiring. Hotell livet leverer gang på gang, og jeg elsker det 😉

Vi skrives plutselig!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg