Hjertefred

 


Hvert år så deltar jeg på hjertefred. Syns det er en vakkert å minnes alle som ikke er blant oss lengre, og bare samles for «seremoni»

Jeg kan ikke huske hvilket år jeg var der første gang, men jeg har deltatt mange ganger nå.

Selv om stemninger er noe dystert til tider, så mener jeg likevel det e vakkert og magisk på samme tid.

I år hadde jeg en ny å tenne lys for, Aleksander. Savner det artige gode smilet hans, så god han var med alle, barndomsminner og alt annet. Aleks var en artig skrue, med gode råd og kloke ord. Selv når han slet selv, var han der om du trengte han. De beste minnene jeg har fra vi ble voksen må være ferien til Tyrkia. Selv om jeg hadde vært der så mange ganger før, dro han oss med på sine faste plasser. 2 uker forsvant på et blunk pga hans artige påfunn. Gode fester og opplevelser i Tyrkia gjennom hans øyne, ga meg et nytt syn på Tyrkia jeg ikke hadde fra før.

Savner deg, Aleksander.

Sov godt, vi sees igjen ❤️

Hadde med meg samboeren min, som jeg følte syns hele seremonien og opplevelsen ble for mye for han. Noe jeg kan forstå for en som opplever det for første gang. Vi ble derfor ikke der fra start til slutt.


Gikk over høyden og så på gatekunst, fikk skiftet fokus og koste oss egentlig veldig.

Etter hjertefred gikk vi en tur på Jacob Aal, tok en chai latte og nøt hverandres selskap.

 

Alt i alt en veldig fin dag/kveld !;))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg