Helgekos med pjusken!

 


Chanel har hatt øyebetennelse siden tirsdag, trolig noe hun har fått i barnehagen ettersom flere barn hadde det samme. Siden torsdag morgen har hun også hatt høy feber, vært litt fram og tilbake i allmentilstand og hatt det vondt stakkers. Hun kom til meg i går morges, og siden har vi prøvd å kose oss så mye som mulig. I dag har hun rigget seg til i sjeselongene med pute, teppe, Maja på TV og pepperkaker.

Hun er så god den lille prinsessen min. Skal se formen hennes an i løpet av dagen, visst feberen ikke er i sjakk må vi ta en tur på legevakten.

Min datter jobber denne helgen, så istedenfor at hun måtte tatt seg fri i en helt ny jobb skal vi ha Chanel til søndag.

I dag var planen å ta henne med å se Cola bilen, men ettersom hun ikke er helt i slaget må vi ta dagen som den kommer. Min kjære har aldri sett den bilen, noe jeg syns er vittig.

Jeg har sett den opp til flere ganger i desember de siste årene, men så er han ikke fra Bergen så det er litt forståelig at han ikke har opplevd det.

Som oftest når den blir stående et sted noen timer, klarer de faktisk å lage en magisk julestemning 😉

På mandag skal vi på månedens første tur, denne gangen går ferden til DK med foreldrene mine. Gleder meg egentlig veldig. Jeg har reist en del allerede med min bedre halvdel.

Jeg elsker det, i desember er det noe eget med å reise bort.

Vi har begge vært i Danmark hver for oss men ikke sammen, så det blir fint. Ser for meg flotte julegater, stemning, shopping og kos.

Nå er det ikke lenge til jul folkens!;)

Tror jeg er i mål med gaver, mangler litt små ting jeg håper å få unna i Danmark. Det er egentlig bare ekstra gaver under treet, litt «ventegaver» utover dagen for Chanel.

Satser fortsatt på hvit jul, hadde så store forhåpninger når det begynte å snø her om dagen. Det forsvinner like fort som det kommer, og det er litt frustrerende. Minner meg selv på at jeg er bergenser, og skikkelig vinter i Bergen er å håpe litt mye.

Jeg skal lage frokost med skatten min. Hun er så glad i egg og avokado, så det blir en næringsrik og god frokost for henne nå som formen er pjuskete!

Ha en fin lørdag folkens, det skal vi enten det blir ute eller inne.

Vi skrives …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg