Halloween på jobb


Sist helg feiret vi Halloween på jobb, for en gøy helg. I utganspunktet skulle jeg ikke på jobb fredagen, var i begravelse og tok det mye hardere enn jeg hadde trodd. Tror ikke det gikk opp for meg før jeg satt i kirken.

 

Valgte likevel å gå på jobb, for å få tankene over på noe annet. Jeg vet ikke hvor mye det hjalp, men utover kvelden var det så hektisk at alt gikk på auto.

Fredag valgte jeg å være en syndene nonne, ettersom at jeg er gravid. Tok ingen bilder av meg selv, utenom et felles bilde og masse fra dekorasjonene inne. Var hjemme i 5 tiden og stupte rett i seng. Lørdag morgen grublet jeg vilt på om jeg skulle bli hjemme igjen. Igjen så var det bedre å ikke sitte hjemme å tenke for mye.

Tidligere har jeg fått en venninne av min datter til å sminke meg, men i år tenkte jeg at jeg fikset det selv.

Tror jeg gjorde en grei nok jobb på egenhånd. Fikk noen bekymrede snap’er på hva som var skjedd så det var tidig 😂😉

lørdag gikk jeg jeg kledd som fange, med føtter og armer stikkende ut fra magen. Og før noen kommenterer at det er grotesk, så kan jeg si meg enig.. Men gravid er jeg, og han har armer og bein på innsiden!:)

Alt i alt var helgen på jobb, merkelig men kjekk. Halloween helgene på jobb er det kjekkeste jeg vet gjennom hele året, det og nyttårsaften slår det meste. Jeg har ikke så lenge igjen før jeg skal ut i permisjon, og merker at etterhvert som helgene nærmer seg så blir jeg litt trist. Må fokusere på lille gutt i magen, så skal jeg tilbake med engang vi er klare for det. Blir merkelig å plutselig ha helgene for meg selv, ingen jobb, ingen forpliktelser eller noe som skal gjennomføres. Er redd for jeg blir ekstremt rastløs, men så har jeg et barnerom og mye annet som skal ordnes. Tiden går så fort, plutselig er han kommet til verden 💙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg