Froden’s julebord og Thon Orion i en deilig mix


Siden jeg startet å jobbe for utsikten for 3 år siden, har jeg hørt snakk om Frodes julebord. Så dette året booket jeg billetter straks eventet ble lagt ut.

I utgangspunktet til meg, min bedre halvdel og foreldrene mine. Min mor fikk ikke byttet bort vakten sin på jobb, og kunne dessverre ikke bli med. Jeg kjøpte derfor enda en billett og tok med meg lille Lise og Steffen.

Det ble satt opp forspill med live musikk før bordsetting. Trege som vi er så fikk vi med oss slutten,  da vi kom oss bort litt i seneste lagret fra hotellet.

renoveringen.

Booket rom til oss, og min far slik at vi slapp å stresse med å komme oss hjem. Ble Orion denne gangen, og det var blitt et flott hotell etter

Gleder meg allerede til å tilbringe bursdags helgen min der i januar.

På bryggeriet fikk vi en ganske ok bordplassering. Jeg ble straks imponert over hvor gjennomført, og fint alt var gjort i stand.

Maten var himmelsk, og det var kos å spise årets første pinnekjøtt middag i godt selskap.

Frode er og blir en legende når det gjelder underholdning, ivaretakelse av gjester og generelt god stemning.

Etter middag var det tid for Back to the 90’s i nattklubben, vi valgte å bli der en stund før vi gikk ned å spilte shuffleboard. Dukket opp en del venner av oss utover kvelden, og alt i alt var det en ganske gøy opplevelse fra start til ende.

Så deilig å tilbringe kvalitetstid med Lise også etter gammelt, ettersom hun er en barndomsvenninne jeg har hatt siden barneskolen. Det kan gå evigheter mellom hver gang vi treffes, men når vi e sammen e alt som før!:)) Deilig med sånne venner, kvelder og nyskapte minner.

Neste år skal jeg garantert delta igjen på julebordet hans, om jeg ikke blir bedt om å jobbe. Jeg kan godt forstå hvorfor julebordet er en suksess hvert eneste år, ingen lager stemning som Frode!:))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg