Fredag på tur

 

I dag fikk vi bagasjen vår i 12 tiden, og den lykken var ubeskrivelig.

Å dusje og ta på nye klær, sminke seg  osv var det diggeste med turen så langt. Vi tok trikken inn til sentrum rundt klokken 14. I dag hadde vi bestemt oss på forhånd, bli bedre kjent med byen og orientere oss litt.

Vi trakket rundt i gatene i motsatt ende fra i går. Det passet fint for i den enden var det et stort shoppingsenter, og en god del butikker vi ikke så i går.

Fant meg en veldig fin veske, sto litt i butikken og funderte på om jeg skulle ta svart eller brun. Det ble svart, fordi jeg vet den passer til mest. Vurderer sterkt om jeg må tilbake og ha den andre også. Prisene her er billig, og man får mye for pengene. O kjøpte seg en litt tykk genser i samme butikk. Så måtte jeg ha noe småting utenom, sånn fungerer visst damer fant han ut.

Ettersom at det meste var stengt i går da vi var ferdig å spise, ble det tidligere middag i dag. Vi spiste på Ogle wood fire grill.

Jeg bestilte en spicy suppe med reker, laks og masse annet digg. Min kjære skjønner ikke hva som gjør at jeg veldig ofte spiser suppe, men jeg kunne lett spist bare supper resten av livet. Da blir jeg passe mett, så er det så mye godt å velge mellom.

Byen har så mye rik historie og bygninger at jeg blir helt i hundre. Elsker å oppleve monument, kjente plasser og steder på sånne korte turer. Jo mer jeg får med meg jo bedre er det. I morgen skal jeg inn i en av kirkene, de ser helt magiske ut.

Fant også et museum byen er kjent for, som jeg vil ha med meg før det e tid for hjemreisen. Elsker at vi booket en så lang «weekend» for da får vi med oss mest mulig. Noen gode dager igjen heldigvis, så det skal jeg få til.

Nå er vi tilbake på hotellet, etter å ha vært på farten hele dagen.Tenkte å se en film vi lastet ned, og kose oss med noe digg i sengen…

Movienight rett og slett.

Selv om vi er på ferie, glemmer jeg hvor sliten jeg blir på kvelden når jeg har gått mye på dagen. Deilige mannen min sov dårlig i natt, så for første gang på lenge er han enig i at en tidlig kveld er gull.

Vi skal gå ned å spise litt, dusje og stupe i seng å starte filmen. Nok en dag er ved veis ende, og vi har kost oss masse.

Gleder meg allerede til frokost i morgen tidlig, og kvalitetstid med skatten min. Å elske noen så høyt, er en lykkerus i seg selv. Akkurat like mye kribling i magen nå som i starten av forholdet, noe jeg vet lover godt for framtiden.

Ha en fin kveld folkens!

XXX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg