Første søndag i advent

I Bergen er det allerede kommet en del snø, og jeg blir så giret. Normalt forsvinner det etter noen dager, men i år håper og tror jeg det blir liggende 🙂

Julestemningen kommer snikende fra dag til dag, og jeg gleder meg til jul.

Dette er første julen Chanel er gammel nok til å huske gaver, kos og alt annet kjekt i julen, å det gleder et mormor hjerte enormt.

Fått opp det meste av julepynt, til og med treet e på plass. Jeg pleier å pynte i midten av desember, men i år ville jeg gjøre det tidlig. Nyte hele mnd med julestemning.

Vi drar en del i desember, noe jeg ser fram til ettersom at dette er siste desember vi er  to i gjengen vår.

Gleder meg enormt til sønnen vår kommer til verden, men inntil videre prøver vi å bruke så masse tid på hverandre som mulig…

I dag var vi innom julemarkedet på skolen. Fant noen skatter som vi ble veldig glade for, samtidig som vi støttet lokale idrettslag.
Gikk ut å spiste med skatten min etterpå.

Vel hjemme så vi en julefilm, og satt på plass de nye juledekorasjonene fra markedet.

 


Dagen i dag, startet og sluttet ganske perfekt, og nå er det straks sengen her.

 

Ønsker dere alle en fredfull, fin og god førjuls tid. Vi skrives brått og plutselig…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg