Fjelltur med lille gutt i magen

 


På fredag var vi på Lyderhorn, for en vakker natur. Er så fint ute på denne tiden av året, strålende sol og fantastisk utsikt. Vet ikke hvor smart det var med den voksende magen min, men det gikk overraskende bra.


Tror likevel ikke det er tiden for meg å begynne å utforske det fjellet, kjente jeg fikk litt nerver på glatte partier med magen på vei ned igjen.

Koste oss veldig, eller jeg gjorde 🙂

Vet ikke om min kjære fikk like utbytte av det, med syting og klaging fra meg. Tenker noe må han tåle, nå som jeg er gravid.

Helgen har vi brukt bare på hverandre, og det er så deilig. Fint å komme tilbake til der vi var, før hormonene tok overhånd hos meg.

Jeg jobbet fredag og hadde fri lørdag til en forandring. Jeg har en uke igjen på jobb, så skal jeg ut i permisjon. Kommer til å gå på veggene hjemme, samtidig så tror jeg at jeg har veldig godt av det.

Få barnerommet slik vi vil ha det, finne på ting sammen i helgene og nyte siste tiden fram til det kommer en ny borger til verden!:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg