Chill lørdag

 


God morgen folkens!

Ny dag i Riga, og jeg er mer enn klar for frokost på hotellet. Siden vi tok så tidlig kveld i går, er jeg så giret på en ny dag! Virker som det e meget kaldt ute. På vippet til å begynne å snø, men det hadde bare vært super kos.

I dag har vi ikke en plan, ta dagen litt som den kommer. I kveld ønsker min kjære å sjekke ut nattelivet, så en rolig dag er helt innafor.
Han vil klippe seg hos frisøren frisøren og jeg vil farge håret, så det skal vi hvertfall få til i løpet av morgentimene. 

Jeg vil ha et par små ting jeg så i byen, så tenkte å dra dit litt senere… Så blir det inn igjen på kveldstid. 

Skikkelig chill dag, og det trengs innimellom nå som jeg er høygravid. Vet ikke helt hvor energien min kommer fra, men jeg er overraskende opplagt og fin i formen.
At jeg bare har 10 uker igjen er så vilt å tenke på. Om ti uker ca har jeg en ny verdensborger i armene, og det er en deilig følelse og jeg gleder meg enormt. En liten gutt som skal overta familien framover.
For en lykkerus!:)

Ha en fin dag, skrives plutselig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg