Chanel og mormor på nye eventyr

 


De siste ukene har jeg begynt med aktiviteter sammen med Chanel.

Syns det e viktig å være kreativ med småtroll fra tidlig av. Malin fikk spill, bøker og kreative oppgaver fra tidlig alder hun også. Ser at hun har hatt stort utbytte av det i oppveksten, fordi hun har tålmodighet og glede av det enda.

Syns det er viktig å videreføre slike tradisjoner til Chanel nå som hun er blitt  så stor. Tenk at gullet til mormor er 2 år, vilt så fort tiden går. Hun er veldig flink, og kan sitte lenge og ha det kjekt.


I dag tenkte vi å pakke inn gave til barnehagen, siden hun hadde så lyst til det. Fin gave til fine folk, som hun er så stolt over at hun har laget.

Når hun er levert i bhg, skal jeg på helsestasjonen til jordmor. Har ikke vært så mye hos jordmor fram til nå, fordi legen har fulgt meg så godt opp. Solveig er en behagelig, flink og engasjert jordmor som jeg gleder meg like mye til å gå til for hver gang. Heldigvis er timene litt oftere nå som jeg er i 3 trimester.

Dette svangerskapet har gått veldig fort, nesten litt for fort. Med de utfordringene jeg har hatt, har det likevel vært ok at tiden har gått.

Nå skal jeg lage frokost til oss!:)

Her i Bergen er det stormfullt og vilt ute. Nesten alt av snø er borte, og jeg krysser fingrene for at det snør masse mer til jul. Akkurat nå ser det tynt ut, regnet pisker mot rutene i stuen og vinden er intenst.

Koselig inne vær egentlig, men vi har masse på dagens agenda. Godt det ikke finnes dårlig vær, kun dårlige klær som min farmor alltid sier hvis jeg klager.

Ha en fin dag folkens!;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg