Bursdagshelg

 

Siden vi bodde på Thon Orion på julebordet, og vi var super fornøyd booket vi samme hotell denne helgen. God service, kjempe god mat og fine store rom.

Fredag sjekket vi inn ganske sent, var i byn rundt 19. Satt litt på hotellet med min bedre halvdel, før jeg hang med Lise noen timer. Siden hun kom alene, ble O igjen på rommet. Så deilig å henge med hun. Uansett hvor lang tid det går mellom hver gang vi møtes, kjennes det ut som det var i går. Nå var vi jo også sammen på julebordet, så ikke så innmari langt mellom disse gangene.

Gikk på Jacob og snakket om alt og ingenting, vandret rundt i byn en stund og koste oss egentlig veldig.

Jeg hadde ikke noe store planer, ettersom at jeg tross alt er gravid og fikk mer enn nok søvn å ta igjen etter nyttårsfeiringen. Var tilbake på hotellet i 23 tiden, gikk ut en tur med O for å spise oss noe mat. Tok meg et langt bad, senket skuldrene og nøt resten av kvelden med Olai’en og så en film i sengen før vi sovnet. Jeg merker tempoet roer seg litt av seg selv om dagene, fordi jeg er sliten når kvelden kommer.

4 januar i fjor, møtte jeg O for første gang, nå et år senere venter vi en sønn og er samboere. Merkelig hvor fort livet kaster deg i en retning du ikke så for deg. Jeg husker enda de første mnd da vi datet, den kriblingen i magen kommer aldri til å bli overgått. Følte meg nesten som en nyforelsket 14’tis hver gang vi skulle møtes. Han er uten tvil den personen jeg har elsket høyest i mitt voksne liv, og gir meg fortsatt sommerfugler i magen når blikket vårt møtes.

Det har vært en del opp og ned pga hormonene mine, kaos da vi begge sa opp tidligere leieforhold og flyttet sammen.  Likevel er det ingenting som ikke har gjort oss sterkere. Han er delaktig på hver eneste kontroll på helsestasjonen, legetimer og sykehus og er klippen min. Selv om det er ingen som går meg på nervene som han, er jeg så takknemlig for at jeg har en mann som ser meg som han gjør. På et år har vi opplevd så mye sammen, at det føles som flere år allerede. 4 ferier, masse opplevelser og kos har gjort det siste året til en lek. Siden jeg gikk ut av et lengre forhold noen måneder før vi møttes, gikk det lang tid før jeg ga han en real sjanse. Han fikk virkelig gjennomgå da vi begynte å date, jeg er bare så lykkelig over at han ikke ga opp før følelsene mine ble på nivået med hans.

I går sto vi opp tidlig å spiste frokost på hotellet. Gikk å handlet litt på ettermiddagen, før jeg møtte Siljus.

Tok oss en tur på Jacob vi 3, før vi endte opp en tur på zachen, de tok seg et pr drinker og jeg cola som vanlig. Veldig koselig at O og hun endelig møttes, kvelden ble veldig spontan og kjekk.

Etter det dro vi på bryggen nightclub for å møte resten av gjengen, ble der noen timer og hadde alt i alt en konge kveld med mye latter.

Meg og Siljus har en tendens til å planlegge møter, så kommer livet i mellom og det blir sjeldent noe av.

Så takknemlig for at hun dukket opp og gjorde kvelden bra fra start.

God jenten min :))

Har hatt en veldig fin helg,

med kos, latter og gode venner.

Takk for at dere er som dere er :))

Dere livet rikere på alle måter.

Nå skal vi spise pizza, se serie og ta tidlig kveld.

Håper dere har hatt en like fin start på 2020 som jeg har hatt.

Ha en fin kveld, folkens!

Vi skrives plutselig 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg