Babymoon

 


Endelig var tiden kommet for neste tur for oss, skikkelig klissete kjærestetur
⭐️

Når jeg lette etter tur, kom det opp mye fristende.Destinasjonene er ikke få å velge mellom, og prisene var helt ok på denne tiden.

Når vi bestemte oss for en siste tur før babyen kommer hadde jeg sol, strand og bad ganske høyt på ønskelisten.

Etter å ha søkt på de fleste destinasjoner fant jeg ut at spa, velvære, og litt luksus måtte settes foran været på denne tiden av året. 

Valget vårt falt på Riga og jeg gleder meg enormt til å dra. Byen har mye kunst og historie, og en god del shopping muligheter. Midt i blinken for frøken Andersen.

De har treningssenter, spa og velvære avdeling på hotellet, noe jeg tror passet min bedre halvdel perfekt. Treningsdelen om ikke annet😅

 

Hotellet ligger sentralt i forhold til det som er verdt å oppleve og det e alltid en fordel. Mange har snakket om en strand som Riga er kjent for, så det vil jeg også få med meg. Selv om det er kaldt på denne tiden kan jeg fint dra dit og ta bilder.

Våknet i dag og kjente sommerfuglene krible i magen.Tiden har gått så vanvittig fort, og om 11 uker er vi nybakte foreldre. Jeg gleder meg sånn over at det er en gutt, det blir spennende og noe nytt for oss begge.

Vi har begge jenter fra før, så en gutt i familien blir stas på begge sider.


Boarding’en e akkurat startet, så nå er vi klar for nye opplevelser og en ny destinasjon.
Ha en fortsatt fin romjulstid! 

Vi skrives fra Latvia…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg