Fredag

 

 

I dag våknet jeg og tenkte, nei e det helg igjen. Denne uken har gått så seriøst fort, at jeg ble små stresset. Fredagene på jobb er blitt veldig rolige, det er kjedelig og timene går tregt. På denne tiden av året er utelivsbransjen litt opp og ned. Det var ganske rolig i desember også, noe som egentlig er veldig rart. Nå i januar kan man ikke vite fra helg til helg hvordan det blir. Det er kjipt, men jeg får holde humøret oppe og tenke positivt. 

De fleste fredags vaktene blir morsomme pga kollegaene mine på et vis uansett, heldigvis… 

 

Neste gang jeg har fri blir 18 årsdagen til min datter. Ikke på selve dagen, men dagen hun skal feire den. Håper ikke det blir for mye galskap på den festen, jeg gru gleder meg til en haug med ungdommer som skal drikke! Heldigvis er vi mange voksne som skal være tilstede. Ungdoms fylla har en lei tendens til å ende i kaos, spy og et hav av rot, Im so beyond excited for that day… or am I. 

 

Når jeg er kommet midt i innlegget så får jeg sprs om jeg vil ha fri i kveld… så nå skal jeg faktisk ut å feire min egen bursdag! Stedet jeg jobber på skal flyttes opp en etg så mye greier på gang, derfor holdes det stengt i kveld. Passet egentlig perfekt siden jeg ikke hadde så super motivasjon for dagens vakt uansett. 

Gleder meg til å gå ut å danse, ta noen drinker og nyte en fredag ute til en forandring. 

 

God helg folkens! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg