Happy birthday

 

 

Så var jeg brått et år eldre. Føler veldig ofte tiden renner fra meg. En av de tingene jeg må gjøre dette året, er å sette av tid til å finne på nye sprell. Oppleve, leve og sette pris på hver eneste dag. Husker alle sa det var så jævlig å bli 30 da jeg ble det, men for meg har det vært en velsignelse fordi jeg føler jeg har funnet ro i kroppen. Den roen hadde jeg ikke før, og den gjør noe behagelig med hverdagen. 

Selv om årene går fort, og man ikke har noe garanti for hver dag som går så stresser jeg ikke. Å bli eldre er noe alle blir, jeg får satse på at jeg beholder roen til jeg nærmer meg 40. Enn så lenge nyter jeg det… 

Jenten min har alltid kreative løsninger når noen har bursdag, hun overrasker 

Jeg har hatt en veldig fin dag med familien, spist god mat og deilige kaker. Jeg hadde egentlig ikke noe spesielle gave ønsker, så jeg fikk en del penger. Hva de skal brukes på, har jeg ingen peiling på men alltid greit med cash. 

 

Bursdager er litt stas, selv om det som oftest er som en vanlig dag når man blir voksen. Egentlig hadde jeg lyst å gå ut og ta noen drinker. Droppet det og lot fornuften styre, jeg skal tross alt opp 05.30. 

Håper dagen deres har vært fin, min har vært ganske så koselig. 

Natta verden! 

Jeg har en lei tendens til å starte innlegg som jeg ikke får lagt ut før det begynner en ny dag! Dette innlegget er fra i går, som jeg tror de fleste skjønner. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg