2019

 

 

2019 så rart … Kommer nok til å signere det meste med 2018 en stund framover. Jeg er litt vims når det gjelder slike ting… 

Har dere noen nyttårsforsett??? 

Jeg har et pr mål jeg må prøve å få gjort noe med. Begynner alltid med godt mot, så får jeg satse på at det går seg til. 

 

  1. Bli flinkere til å si nei. Jeg er en person som sier ja til det meste, så tenker jeg etterpå at det var egentlig ikke noe jeg hadde lyst eller mulighet til. 
  2. Fortsette med LK og opprettholde vekttapet, om jeg går ned mer underveis er det bare positivt. 
  3. Trene, jeg har allerede begynt, men må ta meg sammen. Jeg skal bli flinkere til å sette av faste dager, slik at det blir en rutine. På den måten får jeg nok bedre utbytte av å gå på trening. 
  4. Overføre penger til sparing hver måned. I 2018 har jeg rett og slett vært alt for spontan når det gjelder penger. 
  5. Paris!! I 2019 skal jeg oppleve Paris. Alltid utsatt det, for jeg har villet dra dit med en jeg har vært sammen med. Nå tenker jeg at byen har så mye mer å by på enn romantikk. 
  6. Prøve å finne en flyt på bloggen, slik at innleggene blir litt mer system på. Jeg har en tendens til å blogge en dag her og der. 
  7. Bruke mer tid på familie og venner. 
  8. Skottland, om turen ikke blir i år skal den planlegges. Har en venninne som er like giret som meg, så en plan skal vi få satt i gang. 
  9. Oppleve noe nytt for første gang. Kan ikke huske sist jeg fant på noe som jeg ikke har prøvd, eller fått oppleve tidligere. Livet er for kort. 

 

Utenom disse punktene tenker jeg at 2019 ikke er noe forskjellige fra de tidligere årene. En ny start er alltid bra! 

 

Jeg har en 18 åring i hus om noen få dager, det er sprøtt å tenke på at jenten min straks er myndig. Forstår virkelig ikke hvor årene er blitt av. Hun er en flott, oppegående og herlig jente.. Og en fantstisk mamma til den flotte diamanten min. 

 

Håper livet så langt i det nye året behandler dere godt der ute! Ha en flott dag! Vi skrives …. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg