Sunday is my fun day

 

Så var det blitt søndag, og turen vår er kommet til veis ende. Spist deilig frokost, og nå ser jeg på en serie på Netflix i sengen. Vi har sen utsjekk, så tar livet med knusende ro. For noen fine dager vi har hatt, tror jeg må gjøre det til en greie å dra bort i romjulen. Vi drar ofte til utlandet i julen, men de årene vi er hjemme skal jeg heretter booke en tur vekk de dagene.

Så rart det er å tenke på at vi er kommet til nest siste dag i 2018. Når jeg ser tilbake på året som har vært, er jeg mest takknemlig for Chanel. Lille skatten min som gir så mye glede og latter.

Ellers har året gitt meg noen reiser å krysse av fra kartet, masse morsomme minner og generelt et fint år med familie og venner.

 

 

 

På vinteren pleier jeg å bli en smule deprimert, men siden jeg startet med LK kosthold har humøret mitt, energi og helsen vært på topp. Jeg er så glad jeg har holdt ut denne gangen, og ikke gitt opp selv om det var så hardt i starten.

Det er noe i det andre har sagt tidligere, at det er tøft de første ukene så går det av seg selv… Nå er det rutine og noe jeg koser meg med. I 2019 skal jeg teste ut hvordan det er å bake med LK. Jeg savner noe søtt innimellom, og da er det fint at det finnes søte sunne alternativ. Jeg har garantert gått opp et pr kg siden jeg har kost meg max i desember, og lagt strenge mat rutiner på hyllen hele mnd. Tenker det e bare å starte 2019 med samme disiplin, så er jeg brått tilbake på rett spor.

 

Før hadde jeg et hav av unnskyldninger til å ikke trene, men den lysten er også kommet tilbake i takt med energien!

Hver gang jeg drar til Stavanger får jeg spørsmål om hva jeg skal her, om jeg skal møte noen, eller drar i jobb sammenheng osv. Er det så rart å dra på turer til andre byer i Norge, uten at man skal noe konkret?? For meg er det helt naturlig å komme seg vekk litt, om turen går til Stavanger eller Roma spiller liksom liten rolle syns jeg.

 

Årets første tur i 2019, blir bransje cruiset til DK. Det tror jeg blir insane. Utelivsbransjen samlet på samme båt må bli vilt, jeg gleder meg hvertfall veldig allerede.

 

Håper dere har hatt en flott søndag!

Jeg er hjemme igjen i Bergen, og gleder meg til å feire nyttår på jobb i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg