Lørdag

 

I dag har vi hatt en skikkelig daffe dag! Ikke gjort noe spennende så langt, og det er rukket å bli kveld. Vi droppet frokost siden vi var ute i går, sov faktisk til 12.30 og fikk litt noier når jeg så på klokken. 

Vi har gått en tur rundt i sentrum, tatt en kaffe på starbucks og chillet maksimalt. 

Nettopp spist kvelds på hotellet, som besto av pinnekjøtt og ribbe. Jeg valgte pinnekjøtt, som bergenseren jeg er. Jeg er imponert over servicen på dette hotellet. Så imøtekommende, hjelpsomme, utrolig godt humør, og generelt bare gode ansatte! Jeg tror jeg hadde valgt dette over Maritim om jeg hadde booket en ny tur i nærmeste framtid. Litt dumt med den lille uteplassen, men på sommeren når det ikke er kaldt er det perfekt. 

Oppholdet vårt nærmer seg slutten, og jeg er strålende fornøyd. 

 

Jeg er så glad for at vi valgte å dra bort noen dager, nå er jeg mer enn klar for et nytt år og blanke ark. 

Jeg har sett så mye kunst på denne turen at jeg blir helt fascinert når jeg ser gjennom bildene! For en by!!! 

I dag så jeg 3 whatson for første gang, og det gir meg så intenst kick å se verkene hans på gaten. Det er noe annet å se de der, enn på et lerret i et galleri. 

 

I kveld vet jeg ikke helt hva kvelden byr på, men vi skal hvertfall ta noen drinker på hotellet og ta en luftetur. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg