Fredag i Stavanger

 

 

Fredag folkens! 

Det e helg og jeg skal ikke på jobb, det er like merkelig hver gang. Merkelig men super digg også! Vi er kommet til dag 2 i Stavanger. Startet dagen med en himmelsk frokost, en liten spasertur og greit vær ute. Det er ikke strålende sol og fryd, men som jeg nevnte i går… Alt er bedre enn skam regn. 

Vi har ikke noe spesielt på planen foreløpig, men det er det som er halve sjarmen på tur. Vi kan ta ting som det faller seg, deilig deilig. 

 

Somle dager skulle jeg hatt flere av merker jeg, dager der alt går til å chille. Gjøre litt som man føler for, uten at pliktene henger friskt i tankene. 

Vi har vandret litt rundt, sett mer kunst i krinkler og kroker. Overraskende at jeg kan dra hit igjen og igjen, uten at det blir tomt for kunst. Elsker at det dukker opp noe jeg ikke har sett, når vi er ute å trakker i gatene. Som vanlig klarer jeg å lure Siljus til å gå mye mer enn hun egentlig orker, må nesten le litt av hvor lett det er. 

Nå er klokken blitt 19, og vi har nettopp spist middag. Fine folk spiser sent, har jeg hørt… 

 

I kveld skal vi ut en tur, så jeg gleder meg til å se hva denne byen har å tilby på utelivsfronten. Tenker fargegata er et fint sted å begynne, så får vi ta det derfra. 

 

Stavanger I freaking love you!!! 

Ha en fin fredagskveld der ute. 

Finn på noe sprell, og husk at livet ikke kommer i reprise! Skap minner som er verdt å tenke tilbake på. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg