Stavanger ~ Torsdag

 

 

Nok engang så leverer denne byen. Vi reiste hit med flyet gry tidlig i morges. Selv om jeg så dobbelt for jeg var så trøtt, er det fint med hele dagen fra første stund.

Dette syns jeg er så koselig, og blir like happy hver gang vi sjekker inn og finner disse. Små gleder….. 

 

Siden vi kom tidlig, rakk vi en fantastisk frokost. Jeg trodde utvalget på maritim var bra, men her var det helt utrolig. 

Været er ikke så mye bedre enn hjemme, men så lenge det ikke regner like heavy er jeg mer enn fornøyd. 

Thon Maritim er stengt pga renovering, så valget falt på Thon Stavanger denne gangen. Syns dobbelt rom som vi hadde bestilt var ganske lite. Siden det tross alt fortsatt er «jul» fikk vi oppgradere til superior uten ekstra kostnader. Slik service blir lagt merke til, og vi satt så stor pris på det. Selv om det ikke var selvvalgt å bo her, hadde jeg lett booket her flere ganger. 

Dagen er brukt til shopping, litt vandring og masse kos. Jeg fant meg noen sko jeg digget, ikke ofte det skjer. 

I kveld har vi sett en film, drukket et pr cider og vært ute å spist. Koselig kveld, som ble avsluttet med en kjøretur på jakt etter litt mer gatekunst. Faktisk evig mye i denne byen jeg fortsatt ikke hadde sett, og dere vet hvor giret jeg blir. 

Tror det e det jeg falt for med Stavanger, at byen aldri slutter å overraske. Dag 1 er straks over, og dagen har vært perfekt fra start til slutt. 

Natta folkens! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg