Jul

For en fin kveld! 

Julaften vår var helt perfekt i år. Kjempe god mat, godt selskap og fine gaver. Noen ganger tenker jeg at det er mye styr for den ene kvelden i året, men så blir den så fin og verdt det. 

I år var vi sammen med lille broren til Sean, noen som var veldig koselig. Kjekt å se gleden til Chanel, nå som hun skjønner hva presanger er. Hun fikk et hav av klær og masse fine leker. Fine gullet mitt. 

 

Han her fine nissen var innom på jobb! Du e fin hele året, men ekstra fin var du nå utkledd din lille luring!

 

I det siste har jeg ikke vært så mye på bloggen som jeg pleier, å må si jeg fikk litt sjokk når det plutselig kom opp på forsiden at de fleste blogger blir slettet.  Hva skal til for at man fortsetter som før? Og hva tenker dere andre om det?? 

Jeg søkte nå om å få den flyttet, men det spørs vel om det lar seg gjøre! Syns det er kjipt om alt man har lagt ned i bloggen, bare forsvinner på et blunk! 

Nå er tiden inne for Stavanger igjen, noen timer nå så er det nytt hotell og masse gatekunst på planen! 

Men først kos med siljemor, pakking og et pr cider.. skal vi på tur så skal vi på tur ;)) 

 

Håper julen deres har vært helt magisk, det har min vært. Takknemlig for den fine familien min, venner og de jeg holder kjær. 

 

Vi skrives plutselig! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg