Stavanger kameratene

I år fikk jeg en julegave jeg ble sååå glad for, billett til konserten til Stavanger kameratene… Ohhh the Joy! 

 

 

Nå har jeg sett de live før, men for en konsert de leverte. Husker første sangen deres da den kom ut, og tenkte det der må jo bli helt suverent. De har virkelig blitt en 4 kløver det e verdt å sette pris på. Lenge siden jeg har kost meg så masse. Nå er jeg begynt å telle ned til late dager på hotell i favoritt byen min Stavanger nok engang. Å komme seg vekk i romjulen og nyte livet, skal bli så digg. 

 

Meg og Silje har en tendens til å nyte de små øyeblikkene, mer enn jeg gjør med de andre venninnene mine… Det er noe med å bare hoppe i den man har lyst til, å få det gjort. Livet er for kort, til å utsette alt man har lyst til. Plutselig er det for sent. 4 dager i byen jeg har forelsket meg i, skal bli kjærkomment. I januar er det nok en tur på planen vår, og jeg gleder meg vilt til det også! Nok engang har gutta gjort meg fine minner rikere, med en helt knall konsert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg