Instagram

 

Siden jeg er mer aktiv på Instagram enn noen andre steder online, så tenkte jeg å skrive litt om det. Instagram for meg er en mulighet til å se verden. Følge kontoer som deler bilder fra reiser, opplevelser og fantastiske destinasjoner. Av og til dukker det opp noen som ønsker et samarbeid, men hva takker dere ja til?? Jeg har 3 jeg elsker å jobbe med, men skulle ønske noen av disse hadde samarbeid uten at man betaler for å reklamere. Med det mener jeg, at jeg kjøper produkter,klær osv og bruker det i promotering for de jeg er ambassadør for. I lengden er det et dyrt tidskrevende opplegg. Treningsklærne fra en av dem, er garantert de beste jeg noen gang har brukt på trening. De e comfy, super digg kvalitet, og fine ikke minst. Å opprettholde samarbeid uten noe fortjeneste blir ganske dyrt. Problemet er bare at jeg syns det er så gøy. 

Den siste tiden har Instagram kontoen min blitt en god del følgere rikere, og jeg vet rett og slett ikke hvorfor. Jeg merket en vekst i følgere etter at jeg startet samarbeidet mitt med teamiblends, noe som er kjekt. 

Jeg brenner virkelig for en varig kostholdsendring. De har mye som retter seg mot slanking, men så er de fleste produktene deres egentlig tilskudd for et normalt kosthold. Jeg har til nå testet en del smoothie blandinger, te og slike ting. Over nyttår skal jeg teste ut detox pakken fra dem, rett og slett kick starte 2019 med noe som er bra for kroppen. 

En annen grunn til at jeg elsker insta er alle de fantastiske kunstnerene som finnes ute i den store verden, jeg blir helt i ekstase. Nå følger jeg ganske mange av dem allerede, men det dukker opp nye her og der. Instagram er for mange en mulighet til å få anerkjennelse på andre plattformer i samme slengen. For min del har jeg Instagram fordi jeg elsker å ta bilder, å se andres bilder og syns det e genialt at det finnes slike apper. 

Oj folkens, det nærmer seg jul med stormskritt og jeg gleder meg! 

Selve julaften er over på et blunk, men det er noe med desember. Stemningen, gleden og forventningene til et nytt år som lusker rundt i tankene er tilstede. 

 

Ha en fin lørdag, folkens! 

Jeg skal på jobb, og syns det er helg greit. 

Jeg skal dra litt tidligere til byn, og få med meg litt av den magiske stemningen på julemarkedet atter engang. 

 

Vi skrives …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg