Grått/hvitt

 

Jeg er ofte i tidsklemmen, føler støtt og stadig døgnet ikke har nok timer. Det går unna om dagene, og brått er det jul igjen. Hektiske shopping sentre, et hav av mennesker og kaos e liksom blitt en del av desember, og slik har det vært så lenge jeg kan huske. Jeg er straks ferdig med julegavene, noe som gjør jeg har tid å nyte tiden framover. 

I helgen hadde jeg det ganske greit, hadde lyst å gå ut men valgte å jobbe som alltid istedenfor. Gjengen var ute på jobben min, så følte jeg var litt ute med de på et vis uansett. 

 

Når jeg kom hjem fra jobb natt til lørdag, fikk jeg ikke sove og vet faktisk ikke hva kl var når jeg engang sovnet … Fikk sjokk da jeg våknet, og klokken var rukket å bli nesten 14. Satt lenge i sengen, og skjønte ikke at klokken kunne være riktig! 

Har tydeligvis hatt bruk for de timene med søvn, hektiske uker med lite søvn må hentes inn igjen på et vis. 

Lørdag hadde jeg en dinner date med en venninne, så dro ganske tidlig til byen. Vi gikk først på Jacob som faktisk ikke kunne tilby matservering før etter 1,5 time.. De hadde alt for masse bookinger med julebord. Tenker det e sånn som skjer iblant så vi tok noe å drikke, maste litt og gikk videre. Endte opp med å spise på China Palace, alltid en sikker vinner. 

De har fantastisk mat, god service og en så koselig atmosfære. Selv om vi begge var veldig mette etter maten, måtte vi ha dessert. Friterte bananer med frukt og is. Den desserten smelter dønn i munnen, og er en av mine absolutt favoritter. 

Gikk litt rundt i byen etter restauranten, men med den kulden er det ikke så koselig å vandre rundt. Endte opp på biblioteket, hang litt med Salli. Da Loi dro hjem, var det tid for jobb! Helgen var annerledes og veldig koselig. I går pyntet jeg til jul, treet er ikke kommet på plass enda men det kommer plutselig.

Funnet ut at jeg er dritt lei rød julepynt, så i år kjører jeg på med hvitt og grått. Jeg vet de fleste forbinder julen med rødt, jeg bare syns det er litt voldsomt selv. Det e faktisk veldig fint med grått og hvitt, jeg er super fornøyd faktisk. 

I går var vi i kirken. Malin er syk så hun ble også med, kjekt for henne å se hvor mye Chanel koser seg der. 

Håper livet behandler dere bra der ute i verden. Mitt går unna med stormskritt. Jeg gleder meg mer og mer til å ta fatt på det nye året… 

Det er egentlig ikke noe forskjell, men man får liksom en ny start og det liker jeg! 

 

Ønsker dere en fin kveld folkens! 

Vi skrives…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg