Julemarked

 

Jeg blir så giret av denne tiden på året, desember er virkelig nydelig. Vi har til og med fått litt snø i Bergen, som var det eneste jeg ønsket meg. Jeg husker det snødde masse i fjor, men på julaften var alt borte. Det er den dagen i året da det er finest med snø, så satser på at det er håp for en hvit jul i år. 

Jeg husker veldig godt hvor fine julemarkeder på Østlandet var fra da jeg bodde der, men ingenting slår julegleden jeg får i hjertet mitt på markedet her hjemme i min egen by. Det er sååå kos å vandre rundt på markedet med noe varmt å drikke, titte på alt det fine i bodene og kjøpe julegaver. 

I år ingen unntak. 

Jeg syns faktisk det er et must å gå dit hvert år, for å få den skikkelige jule feelingen. Siden venninnen min er vakt der i år, har jeg en unnskylding til å henge der litt ekstra også. 

Ukene mine flyr avgårde så fort for tiden, at igjen går det utover bloggen. 

Det blir nok av kalde kvelder framover, så skal få hentet meg inn igjen plutselig. 

Mye gøy i vente framover, og desember leverer så langt til de grader. Konsert, cruise, og en ny tur er alt i boks, så jeg er mer enn klar. 

Begynner å komme i mål med gavene også, noe som er helt utrolig for jeg er en av de som stresser med det 2-3 dager før julaften. I år har jeg hevet meg rundt tidligere, og det gjør desember litt mindre stressende og mer kos. 

I morgen er det jammen blitt helg igjen, og den skal tilbringes på jobb som vanlig. 

Neste fri dag er i romjulen, og det er helt greit. Julebordet ga litt mersmak, men det gjorde ikke fyllesyken så nå har jeg nok av tid til å lade opp til neste gang. 

 

Håper dere tar livet med ro, nyter hvor fin denne måneden er og tar vare på de rundt dere!:)) 

Årets siste mnd er gull så langt på denne kanten, og satser på at jeg sklir rett inn i et nytt år med samme flyt. 

 

Ha en fin dag! 

Vi skrives! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg