Julebord

 

Lørdagen min var så perfekt! 

Startet dagen med å dra til Sali, for å hjelpe henne med maten. Vi hadde noen morsomme timer før resten av gjengen kom. Middagen var fantastisk, og det var så koselig å være samlet. Jeg hadde kjøpt meg 2 flasker vin, som jeg faktisk drakk før vi reiste til byn. Skulle rett innom jobb å ta en drink, før vi skulle videre å møtes der planen var å gå. Jeg koste meg sånn på jobb at jeg kom meg ikke derifra igjen, i tillegg tror jeg neppe at jeg hadde kommet inn noen andre steder. Formen min ble meget fort på topp, et pr drinker så var jeg i støtet. Danset og hadde det gøy hele kvelden… Skulle på do rett før stengetid, og fordi jeg hadde på meg jumpsuit måtte jeg ta dressjakken av. Hengte jakken fra meg på døren, og da jeg var ferdig var den gone! Altså folk e fan så frekke!! Greit nok at jeg var dum som hang den fra meg, men hvem får seg til å stjele en jakke på et utested?? Hvor frekk folk er overrasker meg overhode ikke lengre. Var en kjip samtale å måtte ta til venninnen min på søndag, at jakken hennes var stjelt. 

Gru, gleder meg til jobb på fredag, jeg finner alltid på så mye rart når jeg drikker så det får jeg vel høre om! 

Trøster meg selv med at vi lever bare engang, og har det ikke mer gøy enn vi lager det selv. 

Julebordet var fantastisk, og jeg gleder meg allerede til neste år. Da er det min tur å ha det hjemme hos meg! 

Elsker at vi finner på slike ting og kan samles. Det er så sjeldent alle har mulighet samtidig ellers i året. 

Denne uken har rast avgårde, jeg er forkjølet og hoster som en gal til tider. Dette kalde Bergens været har ikke helt hjulpet på heller. Satser på at jeg er i tipp topp form til fredag… 

Håper helgen og uken har behandlet dere bra der ute. Min har gått i ett, og det er sprøtt det straks er helg igjen. 

Vi skrives! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg