Gatekunst utstilling!

 

 

Mandagskvelden min var så magisk!

Jeg fikk en invitasjon til utstillingen som skulle holdes på Os. Så jeg har gått å gledet meg en stund til den kvelden. 

Utstillingen var en avslutning på Vartun oppfølgingstjeneste sitt gatekunst prosjekt, som pågikk uken før. 

Grunnen til at jeg elsker gatekunstnere er mange. De gir egen tid, av kunnskap og fra hjertet. De e jordnære mennesker som vet at veien de har gått for å drive med det de elsker, ikke er like lett. De har evnen til å kunne være medmennesker. Bry seg om de som faller litt utenfor normen, og bidrar til at mennesker ser håp i en bedre framtid. Jeg blir rørt hver eneste gang det er et prosjekt der gatekunst er involvert. 

Denne kvelden var ingen unntak! 

Jeg blir så over giret at å dra til Os er ingen hindring, selv om jeg fikk et pr kommentarer på det. Jeg møtte en gammel kompis også, som hadde stilt ut et pr av bildene hans. Kjekt å møte på mennesker man ikke har sett på lenge, og falle rett inn der man slapp sist. 

Du vet jeg digger deg!:))) 

Utstillingen svarte til forventningene og jeg endte opp med et nytt bilde, jeg gleder meg evig til å få opp på veggen. 

 

Resten av uken har gått veldig fort. Dagene flyr avgårde, og det nærmer seg lørdag med stormskritt. Jeg er så klar for å finne på noe sprell. Merkelig hvor mye mer man setter pris på å finne på ting, når man ikke har mulighet så ofte. 

Håper uken deres så langt har vært tipp topp, jeg koser meg sånn at jeg glemmer hele bloggen! Masse på planen i tiden framover, så er det brått jul og et nytt år. 

Syns året har gitt masse glede, erfaringer, skuffelser, håp, minner og resten av det vanlige. Likevel så gleder meg med ekstra til å starte på 2019, for jeg har lyst på blanke ark og nye opplevelser. 

 

Vi skrives!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg