Tidsklemme

 

 

Helgen min har vært evig chill, selv om jeg har vært på jobb. Merket godt starten på julebord sesongen, og må si det er litt koselig. Veldig hektiske helger, men veldig kos. De har allerede rukket å pynte med julestasen på jobb, syns det e tidlig men var blitt veldig fin atmosfære. 

Lørdag var jeg på Jacob med gjengen som vanlig. Er fan av litt party feeling selv om man skal videre på jobb. 

I det siste har jeg fundert på tidsklemmen, hvordan alt henger sammen på en hektisk dag. Jeg tenker at det er mye å rekke over på døgnets timer. Jeg føler noen ganger at jeg ikke rekker alt, selv når jeg er oppe 06. Jeg beundrer de med huset fult av barn som skal avgårde, så skal de ha tid å rekke å komme seg videre på jobb selv. 

 

Ta venninnen min som et eksempel.. 

Hun er alene med 4 barn, som alle skal avgårde før hennes jobb starter kl 08. 

Hun er helt rå som får hverdagen til å gå rundt på en så flott måte. Hun får det til å virke så lekende lett, selv om jeg vet det overhode ikke er det. 

 

Jeg gleder meg sånn til helgen at jeg håper denne uken flyr avgårde i en fei. Endelig tid for julebord med jentene. Det skal bli så kjekt å drikke vin, spise god mat og ta en tur ut. Kan faktisk ikke huske sist vi alle var samlet heller. 

Det er noe med kvalitetstid når man ellers aldri har fri, som gjør jeg gleder meg enormt. Woop woop Im more then ready! 

 

Jeg har mye på planen i dag. Senere skal jeg noe så fett også, gledet meg en stund. Vet at jeg kommer til å være i ekstase hele kvelden! Forteller mer om det senere… 

 

Ønsker dere en flott start på uken! :)) 

 

Vi skrives brått og plutselig! 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg