AFK

 

 

I går hadde jeg ikke verdens beste dag, men våknet til en fet nyhet. Afk hadde vært ute å fantet seg i løpet av natten. Den mannen sitt talent er on fire! 

Måtte selvsagt til byen å sjekke det ut, når det kommer til kunst er været ingen hindring! I Bergen bøtter det ned på andre dag. Hadde håpet på kulde og frisk deilig luft, framfor dette regnet etterhvert. 

Lov å håpe og krysse fingrene… 

Siden vi alltid er i kirken om mandagene, må jeg innrømme jeg var en smule bekymret for om det fortsatt var der. Bergen har jo en evig lei tendens til å fjerne «graffiti» like fort som det blir laget.

Men til min store begeistring var det der fortsatt. Det kicket er fortsatt så ubeskrivelig. Jeg blir helt i ekstase. 

At en ny piece kan fikse humøret mitt, tankesettet og gjøre meg så glad er vilt. 

Jeg er takknemlig for at gatekunstnere eksisterer, og i mine øyne er det ikke hærverk. Vel, det var så verdt det. 

Afk har alltid en dypere mening bak verkene hans, så du blir fanget av beundring igjen og igjen… De e gjennomført og så evig rå. 

Mannen har gjort det igjen! 

Som den kunst elskeren jeg er, så blir så jeg happy for at mennesker som han eksisterer. 

Du gjorde dagen min perfekt  https://instagram.com/afk_artworks?utm_source=ig_profile_share&igshid=csbtmmanrhu0

 

 

I dag har jeg ikke noe spesielt på planen, men gleder meg til å ha Chanel. Lille solstrålen min gjør dagene fortsatt lekende lette. 

 

Håper livet behandler dere bra, jeg våknet i dag med en lettelse i kroppen. Alle må gjennom vanskelige dager, men når det går opp for deg at avgjørelsene du tar er for det bedre så går det bedre og bedre. 

 

Ønsker dere en fin dag! 

Sett pris på øyeblikkene.. De betyr så mye. 

 

Vi skrives! 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg