Uken forsvant

 

 

Når jeg ser på andre bloggere, og hvor interessant deres liv er så lurer jeg på hva som gjør at noen velger å lese her. Det har egentlig ikke så stor betydning, siden jeg skriver fordi jeg liker det og ikke for lesertall. Jeg legger aldri ut at jeg har skrevet et innlegg feks på Facebook eller IG, ser ikke helt det behovet. Jeg tenker at bloggen er for meg, å skrive er noe jeg alltid har gjort så det faller naturlig. 

 

Den siste uken har gått i ett, og brått er det blitt helg igjen. Skjønner ikke helt hvor tiden blir av, men at den flyr er det lite tvil om. Uken har vært super, men hektisk nok til at jeg ikke har kunnet være på bloggen. 

Jeg prioriterer alltid livet, foran Internett og slik vil det nok alltid være.  

Håper uken deres har vært fin. 

Jeg har mye på planen før jobb, og det er glimt av sol ute, det e alltid kjærkomment for denne Bergenseren. 

 

Håper dere har hatt en flott uke. 

 

God helg, folkens! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg