Lørdag

 

 

Jeg dro med meg gjengen til Sali på middag, så kjekt å se hvor mye Chanel koste seg med andre småtroll. Da de ble hentet, gjorde vi oss klar og dro til byen. Jacob var på planen og det var så koselig… Kommer inn og der sitter kaffe damene klar å venter, overraskelser liker vi 😉 Det har blitt en greie å henge på Jacob før jobb, når vi er flere samlet blir det mye latter, tull og fjas! Timene flyr avgårde og brått var det tid for biblioteket, så min egen jobb. Kvelden i går var ganske ok på jobb, med unntak av at jeg ikke fikser mennesker som får betalt uten å gjøre noe. I går måtte jeg spørre vedkommende hva greien hennes var, etter å ha jobbet med henne i evigheter og ikke sagt noe. Spurte om hun ikke ser at ting skal gjøres. Vi var 3 på jobb, men kun 2 av oss gjorde noe. Jeg blir bare oppgitt… 

Jenny ble glad for gaven jeg hadde laget til henne, og det var så søtt å se reaksjonen hennes! Gjestene var i godt humør. Det var lite situasjoner slik det ofte blir en lørdagskveld med mye fulle mennesker. Nå er jeg akkurat kommet inn døren hjemme, og kl er rukket å bli 06. 23 timer siden jeg så sengen min sist, så nå skal jeg ta en dusj og stupe rett i seng uten å poste dette innlegget. Det får jeg ta meg av i morgen :)) 

Håper lørdagen har vært fin der ute i verden. Min har vært helt tipp, topp med unntak av et pr irritasjonsmoment på jobb. 

 

I morgen skal jeg på hjertefred, og gleder meg veldig. Det er så vakkert, fint og godt for sjelen. Elsker at slike arrangement finnes i Bergen. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg