Stolt av meg selv

 

 

Woop woop det e faktisk blitt helg igjen! Ukene flyr avgårde. I går hadde jeg fri fra jobb. Var en tur i byen med Chanel på morningen. Kjøpte et pr små ting jeg trengte og noe super søte bamser til henne. Vi spiste lunch, så på fuglene ved vannet og koste oss. For et velsignet barn den jenten er. Hun er kommet til den alderen der alt er like spennende, noe jeg godt forstår. Hun opplever jo det meste for første gang, og koser seg sånn. Hun er så herlig den lille bestevennen min. Hun sier se, der, opp hele tiden og da er det bare å følge med. Da hun kastet maten sin til fuglene tror jeg først hun ble litt redd, men så kom latteren. Det er virkelig noe eget å være mormor, og jeg verdsetter hvert øyeblikk! 

 

Hadde avtalt med noen av jentene mine, at vi skulle vaske ut leiligheten til en annen venninne. Utrolig hvor liten tid det tok, effektivitet e virkelig undervurdert. Vi hev på musikk, maste litt og brått så var alt ferdig og klart. Som takk for hjelpen inviterte hun på middag.. På menyen var det taco. Litt rart i grunnen for min del pga lavkarbo, jeg hadde glemt hvor digg det var. Mange spør meg hvordan jeg holder ut livet på LK, men det er ikke noe å holde ut. Sannheten er at du blir så fokusert på maten du kan spise, at du glemmer det du har hatt cravings på til vanlig. Jeg startet min reise med LK med en plan på 4 uker. Noe jeg syns var helt vilt første uken, men etter den har det gått over all forventing. Jeg er stolt av meg selv som ikke gir opp. Denne gangen skal jeg ha en varig endring, uavhengig av hvor lang tid det måtte ta meg å nå dit.  

Jeg er ikke blitt helt gal, slik jeg opplever andre som har en livsstil på det kostholdet er blitt. Jeg bryr meg ikke om jeg spiser noe annet, en sjeldent gang og startet bare igjen dagen etter. Jeg ønsker ikke å bli en av dem, som ikke kan inviteres ut eller hjem på middag. Jeg er fornøyd med vektnedgangen i det tempoet jeg har nå.  Jeg vet at jeg har all grunn til å være fornøyd også, spesielt når vekten viser en nedgang på 23 kg siden januar. 

Jeg var på bena i går 05.15, så da jeg kom inn døren hjemme i 23 var jeg ferdig. Så litt på TV, tok meg en dusj og fant ut jeg skulle ligge meg. Våknet i dag 07, helt greit egentlig. Kanskje jeg klarer, å ikke snu helgen på hodet til en forandring. I dag er det jobb på planen og jeg gleder meg. Jenny har bursdag, så lurer på hva sprell vi kan finne på med hun i løpet av kvelden. 

 

Ha en fortsatt fin helg, folkens! 

 

Her er det tid for kaffe, mat, rolig musikk og en gave ide til blomsten min på jobb!:) Jeg får være litt ekstra kreativ så det faller i smak … 

 

 

Vi skrives !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg