Over the moon!

 

Stavanger leverer så til de grader, elsker seriøst denne byen straks mer enn min egen. Godt vi bare er kommet til dag 2.

 

 

 

Jeg blir så over the moon av gatekunst, at i dag gikk vi 1 mil med unntak av et pr små stopp. Tenkte faktisk ikke over hvor mye vi hadde gått, før det tok slutt på kunst. Det skjer noe i kroppen når jeg ser noe nytt for første gang. Det er langt fra et lerret eller et print, til virkeligheten. Gjennomført, rått og så evig mye talent, jeg blir rett og slett tent av det. Begeistringen min for kunst, er forbi det normale tror jeg.

Jeg ble helt skjelven i bena når jeg så Martin Whatson sin piece på Scandic. Den følelsen av lykke er det lite som kan måle seg med. Før jeg drar herfra skal jeg se hva den mannen har fått til i år på Nuart festivalen. Plaget meg vilt at jeg gikk glipp av den jobben, og selve festivalen, så dette e gull. Jeg var på Rhodos i den perioden, noe som ikke akkurat var feil men en uke her hadde funket akkurat like bra for meg. 

Denne dagen har overgått dagen i går på alle måter, nå skal vi ut å spise, ta noen cider på hotellet og jeg skal kose meg med alle de fete bildene jeg har fra dagen i dag… satser på en tidlig kveld, merker at vi har vært ute i mange timer på kroppen. Helt klart verdt hvert øyeblikk, til tross for kulden… 

 

Stavanger Im in love !!! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg