Stavanger day 1

 

 

I dag ble dagen brukt på sightseeing. Jeg måtte vise Silje hva som gjør at jeg blir helt i hundre over denne byen. Vi gikk litt rundt i fargegaten, shoppet litt stash, tok en kvelds tur ved havnen, og selvsagt var jeg på jakt etter kunst… Var ute og spiste, koste oss og tok livet med ro.

På kvelden kjøpte vi oss noen cider, og best av alt Madfish… Jeg har vært giret på de siden første turen min til Siv i 2013. At Egersund produserer noe så digg, uten at andre byer får det inn i sine utsalg fatter jeg ikke. Det e seriøst de diggeste rusbrusene ever… Jeg er ikke super fan av det i utganspunktet, men de går ned på høykant. Avsluttet kvelden med Netflix, masse latter, chips, digg og selvsagt noe godt i glasset. Jeg ante en liten begeistring fra Silje, så resten av dagene lover godt 😉 Stavanger minner meg mye om Bergen, men samtidig er de så forskjellige og det elsker jeg. Hadde jeg flyttet hit hadde denne byen gitt meg mye glede hver eneste dag, i lang tid framover. 

 

Hver gang jeg er her, booker jeg samme hotel. Egentlig har jeg lagt min elsk på Choice kjeden, men det e noe med Thon Maritim som gjør at valget faller dit hver gang likevel. Noen dager borte fra Bergen e alltid kjærkomment, og Stavanger intet unntak. Det e digg å dra hjem igjen, men dager på tur e godt for kropp og sjel. Gleder meg allerede til å våkne i morgen tidlig, hive i oss frokost, dusje og komme oss ut. 

Ha en fin kveld folkens, denne bergenseren e super fornøyd med Stavanger, siddiser og livet. 

 

Vi skrives …. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg