Wow for en helg

 

Denne helgen har vært så rå!!! Den skal jeg leve lenge på faktisk.  

Jenny kom til meg for å gjøre seg klar, stakk innom Rena for å bli fikset. Etter det tok vi bare livet med ro, å gjorde oss klar til å dra avgårde..Jeg syns stemning på jobb var helt vill, vi var så klar… Det var litt lite folk som hadde kledd seg ut, men herregud så gøy det var likevel. God stemning og helt greit med gjester. En skikkelig ok fredag! 

 

I går var jeg noen timer med gjengen på vk, kjøpte latex og litt andre greier til sminken. Fant ut vi kunne fikse oss helt fint selv, ettersom at jeg skulle være nonne og ikke nødvendigvis en creepy en. Jenny skulle være en sykepleier, og hun fikset sminken sin som en proff på egenhånd. Sali tok turen innom før jobb, og vi 3 koste oss som alltid. Dagen og kvelden ble meget bra, men herregud for en natt. Evig med gjester, mye latter og masse minner rikere. Jeg visste det kom til å bli en bra helg, men langt fra sånn som det faktisk ble. Tror samtlige av oss hadde det gøy.

 

 

 

 

 

 

 

I dag våknet jeg kl 10, hadde en avtale med en venninne i byn. Å gå på vandring i sentrum var faktisk helt innafor på en søndag. Etter vi hadde ruslet litt rundt, og blitt iskalde gikk jeg innom vault for å mase litt med sjefen sjøl. Helt greit å henge litt der, og så fint som det var blitt i det nye galleriet… Videre gikk turen til Jacob for å ta en kaffe. Som oftest drikker jeg alltid iskaffe med mocca, og i dag klinte jeg til med 2. Herregud så den kroppen min reagerer på koffein, var elektrisk når vi dro hjemover..

 

Gikk meg en lang tur med hunden i skogen, og det hjalp på energi nivået heldigvis. Så fint, og flott ute når solen skinner slik som i dag. Litt lettere å gå en ordentlig tur i slikt vær, selv om det faktisk merkes godt at vinteren er like rundt hjørnet. 

 

 

 

Denne helgen har vært legendarisk, og jeg har elsket hvert øyeblikk. Fant ut at søndagsvandring i byen skal bli en fast greie, det var så koselig. 

 

I morgen e Stavanger på planen, og jeg gleder meg som en unge på julaften!  

 

Håper helgen har behandlet dere bra, min har fått tommelen opp fra start til slutt. 

 

Vi skrives!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg