Halloween

Yesss its Halloween time! 

 

Jeg blir så giret, bare av tanken på denne helgen. Gleder meg vilt til senere i dag. Vi kjører feiringen 2 dager på jobb, så i morgen blir det nok et kostyme. I fjor fikset en venninne av Malin meg. Hun har stål kontroll, så det ble et lett valg i år også. Jenny kommer hit så vi kan gå dit sammen, og vet dere hva?? Bergen har nesten skyfri himmel og sol. Kan ikke bli stort bedre enn dette.  

 

Har dere halloween planer? Jeg tror egentlig at det er kun meg som er over gjennomsnittet interessert, men håper så klart andre også syns det er gøy. Så er jeg også bortimot den eneste i vennegjengen som syns tema fester er knall gøy. Hmmm kanskje det er det som må til i desember, istedenfor julebord 🤩

Jeg er super happy for at det e fredag.

God helg folkens!  

Nyt livet og fest med måte! 

Vi skrives plutselig!:)) 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg