Når dager sklir sammen

 

Fredag hadde jeg det ganske ok på jobb, timene gikk og brått var vakten over. Meg og Sali koste oss på Jacob lørdag kveld før jobb, vi møtte på 2 venninner av henne også. Elsker uforventet kos! 

 

Så dukket crushet mitt opp når jeg sto i døren på jobb, trodde hjertet skulle stoppe et øyeblikk. Mye rart ute i går, men det gjør vaktene lekende lett og ikke minst morsomme! At jeg jobbet med Jenny gjør kvelden min rett og slett komplett. Elsker den der lille krutt tønnen av en dame! Den jobben gjør alt stress, kaos og mas i løpet av uken så verdt det å ofre byturer, fylla og tull for når det blir helg. 

 

I det siste har jeg vurdert å flytte bort fra Bergen, rett og slett for å oppleve noe nytt. Chanel er det eneste som holder meg her, for jeg savner den jenten så mye når vi ikke er sammen. Likevel så tenker jeg at å fly innlands er så billig at å dra hjem ofte, kunne gått fint. Foreløbig leker jeg litt med tanken hvertfall, så får jeg se om det blir en realitet etterhvert.

 

Jeg er så fan av søndager, alt e chill og koselig… Gjengen min var hjemme, og alt var på stell. 

I dag har det gått i ett siden 06… 

 

Vi skrives plutselig ! 

Im out…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg