In love with sundays

 

 

Denne helgen har vært så gull 😉 

Fredagen dro vi tidlig til byn. Satt på Jacob en stund med 2 venninner. Sali som skulle på jobb, og hun andre galningen som har overtatt party faktoren for oss alle 3 tilsammen. Så koselig å få en feeling av bylivet, selv om man ikke selv skal ut å feste. Hang på biblioteket med de en stund, før jeg dro med meg partyløven på jobb. Tror hun nøt livet, med resten av gjengen min som også var ute. Jeg hadde i utganspunktet fri på fredag, men ble ført opp i løpet av dagen… Så planen min om å gå ut med den gjengen, gikk ikke helt etter boken. Lurte til meg et par danse moves på gulvet, innimellom alt jeg hadde å gjøre! Du e en skrue for deg selv du Loi, og jeg elsker det. 

 

Kom en kar da jeg sto i døren, med de fineste øynene jeg noen gang har sett. Jeg ble faktisk satt ut av hele han, og det er ikke ofte det skjer. Du vet når noen snakker til deg, og du ikke vet hvordan du skal respondere? Slik var det… Den mannen var eye candy! 

 

Lørdag kom Sali på middag i 17 tiden. Vi ble begge så mett, at vi hadde trengt hver vår powernap. Fyrte på musikk, dusjet og gjorde oss klar. Skulle ut med hunden på et tidspunkt, og da bøttet det ned ute. Hunden min er liten, og ikke super fan av heftige regnbyer. Forte meg gjennom skogen, å tenkte garasje veien tilbake var en Ok løsning. I det døren går opp ser jeg så mye vann at det var insane, oversvømmelse i en dimensjon jeg ikke helt forsto. Det hender ved mye nedbør at bodene vår har økt vannstand, men det som møtte meg da jeg låste opp var langt fra tidligere hendelser. Alt jeg har stående på gulvet, var fullstendig dekket av vann, vognen til Chanel hadde tippet over å revet med seg 2 kartonger som lå opp ned å fløt. Jeg vet godt at naturkrefter er noe man ikke rår over, og selv om det kom et pr gloser i forbannelse, er det ingens feil. 

Frøken Andersen sitt neste prosjekt er flere hyller og mer lagring i høyden! Godt det var lørdag, og at humøret mitt i utganspunktet var på topp. 

 

Tok en kaffe i byn, før vi begynte.. Syns det e greit å ha litt tid før jobb. Slippe å stupe inn døren slik mange av kollegaene mine gjør, 2 min før vakten deres starter. Da hadde jeg blitt super stresset allerede før jeg begynte å jobbe. Men vi e alle forskjellige og godt er det.Gårsdagen var kos på jobb, hektisk men gøy. Meg og en jeg jobber med, har det så fett på jobb! Jenny you rock my world! Vi løper i 6 timer, unner oss små pauser, og en god latter innimellom. Det store temaet er hvordan vi orker hver helg. Det kjekke med jobben, er at man har lyst å jobbe helgen etter… Vi danser rundt der inne, som om vi e en del av partyet. Akkurat slik det burde være! Selv om ingenting slår følelsen av ro, når alle gjestene er gått, musikken er av og vi kan senke skuldrene elsker jeg jobben min. Faktisk like mye om ikke mer, enn når jeg startet for 2 år siden. 

Nå skal jeg treffe jentene mine, savnet hun der lille 1 åringen enormt! Hun gjør virkelig dagene lekende lett. Jeg er så stolt av datteren min og den flinke mammaen hun er blitt. Så ung, med skole og alt annet, så mestrer hun mamma rollen som et naturtalent! 

I love my girls! 

 

Liker søndager, og denne akkurat like mye som de andre! Ha en fin dag ute i den store verden! Her i Bergen e regnet på plass, støvlene funnet fram for godt og dagen i full gang! 

 

Vi skrives! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg